Outfit: Maxi dress

8:41 Kristýna H. 5 Comments

Zjistila jsem, že kromě nastupujícího jara, mám hrozně ráda tohle pozdní léto a začátek podzimu. Nejsou žádná vedra, která člověka akorát vyšťaví, počasí bývá příjemné, dokonce se i poštěstí, že není potřeba příliš vrstev a nemusím se bát, že by mi byla zima. Jako to bylo zrovna v posledních několika dnech. Včera jsem vytáhla dlouhé šaty s šedým "tílkový" vrškem a dlouhou šifonovou černou sukní, které jsem ulovila ve výprodejích. :) Svetr, který je na několika fotkách jsem si koupila ještě před létem a je skvělý! Měla jsem ho při sobě skoro pořád (vyjma dní, kdy se teploty pohybovaly kolem třiceti stupňů, samozřejmě) - je lehounký, skladný a nemačká se! :)
A co vy, také máte rádi tohle pozdní léto? :)

svetr: F&F | šaty: Amisu - New Yorker | kabelka,náramek: Gate |náhrdelník: C&A | baleríny: Melissa (via My-Store)




5 komentářů:

  1. Ahoj, sice je ten článek o šatech, ale mě se víc líbí ten svetřík, ten je fakt super. Sluší ti to. B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. :) Ten svetr já miluji! Nejdřív jsem z něj byla trochu rozpačitá a pak si ho neuvěřitelně oblíbila! :)

      Vymazat
  2. :-).. šaty super, máš fakt postavu na všechno. A velký plus za rtěnku..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to si nejsem jistá, že bych měla postavu na všechno :D Ale děkuji. Na výraznou rtěnku už byl nejvyšší čas! :) Děkuji moc za komentář. :)

      Vymazat
  3. Jéé ty šaty jsou nádherné , pěkný outfit :)

    www.michaeela-b.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️