Outfit: Floral Pleated Skirt

8:13 Kristýna H. 7 Comments

Tento víkend jsem strávila v Krkonoších a byla to zase paráda! První den se sice nad horami zasekl nějaký neodbytný turbo mrak, který valil dešťovou smršť, nicméně druhý den se to všechno vykompenzovalo dokonale modrou oblohou a hřejícím sluncem. Samozřejmě jsem se po krkonošských panoramatech nepromenádovala v sukni a podpatcích, v tomto outfitu jsem vám chtěla hlavně ukázat tuto sukni, která nedávno nově přistála v mém šatníku. Dala jsem další šanci SheInside a objednala si tam právě tuto sukni a jsem z ní nadšená. Je to sice, pro mě, hodně příležitostná záležitost, nicméně o to víc se na ní budu vždycky těšit. :) Když jsem si prohlížela tyto fotky, říkala jsem si, že by to chtělo výraznou rtěnku, jenže jsem na to trochu srab. Stále mám pocit, že mi žádný výrazný odstín nesedí... Prozradíte mi, jaké máte oblíbené značky rtěnek, které můžete doporučit? :)

top: Pimkie | sukně: SheInside | náhrdelník: fler.cz | psaníčko: Orsay |   lodičky: Ann Christine 



















Připomínám, že do 16.9.2014 můžete stále soutěžit o kosmetickou Avon sadu! :) Těším se na vaše komentáře! 

7 komentářů:

  1. Ta sukně je nádherná .. taková jarní :) Jinak rtěnky mám ráda od essence levné a dobré :)
    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Jednu rtěnku od Essence mám, tak se podívám i na jiné odstíny. Díky! ;)

      Vymazat
  2. Naprosto dokonalá sukně! <3 Já si ji chtěla taky koupit, jen v bílé barvě, ale už spíš začínám kupovat věci na zimu :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já po nich koukala hrozně dlouho. Ta bílá se mi taky moc líbila. Nemohla jsem se rozhodnout, nakonec volba padla na zelenou, protože je to a) pozitivní barva b) je o něco málo praktičtější než bílá, máš-li dítě... :))

      Vymazat
  3. Ta zelená s bílou krásně ladí! :-)) Sluší Ti to :-)

    skills-of-art.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ta sukně je božská! Moc hezky jsi to celé doladila :)

    OdpovědětVymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️