InstaDiary 08/14

10:09 Kristýna H. 2 Comments

Nejen pro ty, kteří nesledují můj Instagram, opět přináším výběr fotek za srpen. :)

Přípravu na Nike Run jsem se snažila nepodcenit, ačkoliv jsem začala na plno trénovat měsíc a půl před samotným závodem. Kromě toho, že mě to začalo hrozně bavit - běhat venku, tak ta rána byla kouzelná... :) O We Run Prague jsem psala samostatný článek, takže víc se netřeba rozepisovat. ;)






Série z mých kavárensko-povalečských chvilek, které mám hrozně ráda....První fotka je z Fresco Gusto v Dolních Počernicích. Moc fajn podnik, můžu doporučit. Navíc baby friendly (rozuměj dětský koutek), což jako matka oceňuji! :) Další fotka je z kavárny Pointa, kterou můžete najít kousek od Letné a poslední dvě fotky jsou z kavárny Monolok na Vinohradech, která mě teda ohromně nadchla!










Bohužel často nemám koho obtěžovat tím, aby mě vyfotil - jinak bych přidávala mnohem více outfitových příspěvků, tak se alespoň někdy narcistně vyfotím sama. :))









Jsem hrozná, vůbec se nějak nemohu dokopat k tomu, abych nafotila všechno, co mám zase nového pro samostatný článek. Než se tak stane, tady je pár mých novinek... :) Melissy si nepořizuji tak často jako Melky, nicméně tyhle jsou již třetím párem! :)) Možná jste je již viděli v tomto outfitu. Na kabelku Gionni mě ukecal Zoot, v outfitu jí můžete vidět zde. Léto končí a s tím přichází slevy. Takže ty kraťasy kus po 99,- jsem v té Terranově prostě nemohla nechat. Příští rok bude totiž taky léto (doufám...)! :)) O zkušenosti s nákupem na britském e-shopu USC.co.uk jsem psala v tomto článku, neměla jsem obavy si zde opět něco objednat, navíc, když jsou ty výprodeje, že! Do košíku tak padly tyto šaty s trojúhelníčky... :) A červené lodičky jsem ulovila na Votoči.







Tentokrát mám i nějaké kosmetické novinky... Trochu jsem se plácla přes kapsu a pořídila si řasenku Chanel. :) Většinou ulétávám na lacích na nehty, které jsou v barevné škále od červené, růžové do temně rudé. Ale tento pastelově mentolový odstín od Rimmelu (byla jasnou volbou... :)









Při procházce s Cipísem jsem si nasbírala asi dvě kila švestek a skoro všechny padly do tvarohových celozrnných knedlíků s mákem. Mňam! :) Po delší době jsem si zase udělala čistě ovocné smoothie. Na poslední (snídaňové) fotce homemade chia džem a jogurt s místními ostružinami... :)




Po sto letech se mi poštěstilo si opět sednout na koně a byl to super zážitek! A na další fotce - tak to u nás občas vypadá po večerech.... :)



Více fotek můžete najít na Instagramu Lady Kerstyn. :) Krásný den všem přeji! K. :)

2 komentáře:

  1. Krásné fotky ! :-) Moc se mi líbí outfit s pruhovaným topem a červenou sukní a o rtěnce ani nemluvím :X Nádhera <3

    Hezkou neděli,
    http://skills-of-art.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️