Outfit: Denim Shirt

9:25 Kristýna H. 7 Comments

Dnes tu mám zase jeden outfitový post. Velmi jsem si oblíbila denimovou košili, kterou jste mohli vidět v článku o mých výprodejových úlovcích. Tentokrát jsem jí zkombinovala s bordó kalhotami a hlavně novými Melissami! :) Ty jsou aktuálně mou největší novinkou. A ta žvýkačková vůně! :)
 

košile: Clockhouse (C&A) | kalhoty: Terranova | náhrdelník: C&A | kabelka, brýle: F&F |   baleríny: Melissa (via My-Store) hodinky: Pierre Cardin









7 komentářů:

  1. Doporučila bych citlivější používání photoshopu. Pokud už je potřeba zatahat za kontrast a zvýraznit barvy, nemusí to bít do očí na první pohled. To samé přechody - kupříkladu černá na první fotce a nebe nad Tatrami, které je v okrajích fotek tak temné, že zvěstuje minimálně konec světa...

    OdpovědětVymazat
  2. super košela. :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, ty se tak máš, že ti ta košile fakt sluší.
    Já mám s košilema vždycky trable, málokterý střih mi sedne, takže to je vždycky boj na dlouho trať.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát! Tak držím palce, ať brzo najdeš nějakou, co ti skvěle padne! ;)

      Vymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️