InstaDiary 07/14

11:03 Kristýna H. 5 Comments

Už je pomalu konec srpna já úplně zapomněla na InstaDiary z července! Tak to ihned napravím! Nebudu vás ovšem zatěžovat všemi fotkami, udělám jen takový top výběr... ;)

Když se řekne léto, kromě tepla, prázdnin, vody, se mi vybaví ovoce... je ho všude plno a je tak dobré! Takže co mi může udělat větší radost než košík plný čerstvě natrhnaných meruněk! Oujé! Co jsem na mateřské, zjišťuji, že kolem mě jsou další dostupné ovocné poklady. Jak jsem již psala, z mirabelek jsem si udělala chia džem, nedávno jsem si natrhala asi dvě kila švestek a kolem polí rostou ostružiny (které padly do tvarohového dezertu)... Tohle čerstvé ovoce chutná prostě božsky... :)





Puntíky jsou fajn! Stejně jako proužky prostě nevyjdou z módy... A aby to nebylo jen u toho oblečení, mám ohromně oblíbené tyhle puntíkaté hrnečky! :) Nevím, kde všude se dají sehnat, já na ně narazila v Kauflandu. Jo a kdybyste měli zájem o ty puntíkaté šaty, jsou na prodej! :)





Tentokrát jsem svých outfitových selfie moc nefotila, takže takhle alespoň dvoje "nohy"... :)) Na první fotce moje oblíbené srdíčkové Mel (kabelka H&M a top jsem ulovila na Votoči). Na druhé fotce vyrážím po sto letech do baru, tak to chtělo podpatky! :)




Že jsem úchylná na Mel, to je věc jasná! Vlastním už 7 párů! (na fotce mi jedny chybí) A nene, stále jich není dost... Příští léto to jistí! :) Zoot ze mě opět vyždímal nějaký ty prachy (už zase) a nemohla jsem tam nechat tenhle Vero Moda křivák (v outfitu můžete vidět zde).




Jídlo, jídlo, jídlo... bez něj si život představit vážně nelze... A co se týče lajků u fotek... neuvěřitelné, že nejvíc získala právě tahle fotka snídaňových lívanců... no co vám mám povídat, byly dokonalé! :) A na další fotce ukázka, jak si stále užíváme balkonkové pohody... :)




Naprosto miluji cestování. S dítětem se tato vášeň samozřejmě trochu omezuje,  ale nic, s čím by se nedalo pracovat... Navíc si prozatím můžeme plánovat jiné destinace, pro které by přes všechny ty moře a exotiky nezbyl čas. Takže jsme vyrazili na víkend do Krkonoš a na pár dní do Tater, z čehož ještě chystám hodně brzy samostatný článek. Tatry jsou totiž jedním slovem - dokonalé! :)




Co se týče laků na nehty, tak každopádně objev tohoto léta je Dermacol a jeho neonová letní edice! Nejsem sice moc na výstřední barvy, nicméně odstín "Neon Love" si mě okažimžitě získal... Proto jsem teď na sebe naštvaná, že se mi doma někam zatoulal a nemůžu ho najít... 



Tip na lehké letní rychlé čtení? Co třeba Ira Levin - Rosemary má děťátko? Knihu jsem si koupila v Levných knihách za pár korun.. ;) Není moc obsáhlá a četla se hodně rychle.


Fotek mám samozřejmě víc, nicméně takový výběr bohatě stačí... A pokud chcete víc, můžete mě na mém Instagramu samosebou sledovat! :)




5 komentářů:

  1. Krásné fotky! Tatry jsou krásné, to je pravda.. Z fotek je citít léto, lívance bych si hned dala a ta rtěnka od Essence má prostě boží design :-))
    Měj se hezky, skills-of-art.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát! To máš pravdu s těmi rtěnkami, a jsou krásné na rtech, takže za pár korun hodně muziky. :)

      Vymazat
  2. Nádherné fotografie! :) Ten hrneček máme doma taky.. :) :) Pokud ti to nebude vadit.. Ráda bych tě pozvala k sobě na blog na probíhající giveaway. :) Budu ráda, když se zúčastníš. :) Corculum♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ty fotky jsou dokonalé!! Závidím ty hrnečky .. jsou takové roztomilé :D

    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️