InstaDiary červen 2014

11:28 Kristýna H. 2 Comments

A opět malý fotoprůvodce mým Instagramem za měsíc červen. :)

Byli jste na koncertě Lucie? Bomba, že? Já se prvně trhla od Cipíse takhle navečer, takže jsem si to opravdu užila. P.B.Ch. a Robert Kodym sice trochu...ehm..zboubelatěli, ale na kvalitě výkonu se to rozhodně neodrazilo... Vrátila jsem se do svého teenage období! :) (a trochu mě to hodilo do depky, že už je to faaakt dávno)
Mateřská má výhodu v tom, že když se rozhodnete chodit cvičit, můžete prakticky kdykoliv během dne, tedy samozřejmě v závislosti na režimu s dítětem. Odpoledne v tom fitku skoro nikdo neni, takže to je bomba! Dřív jsem chodila ve většině případů ráno před prací, tak to ještě šlo, ale ty podvečery byly fakt narvaný... 
Konečně jsem si našla chvíle a místo na čtení, když Cipís odpoledne spí... A dočetla jsem Levharta od Nesba a nemůžu jinak, než doporučit, je to bomba! Jsem si jistá, že kdybych na to měla víc času, zhltnu to mnohem rychleji! 
Balkónek! Moje nová záliba. Nejradši bych si nafackovala, že už jsme si ho nevymazlili dávno, poněvadž s Cipísem se tam samozřejmě zatím nedá trávit tolik relaxačních chvil, nicméně občas se zadaří... :)

Selfie. Samozřejmě. :) Jak jinak. Semtam nějaký ten outfit (většinu tedy znáte už z blogu), semtam jen ksicht před objektivem, semtam nohy, semtam nějaký ten outfitový detail... 



Nákupy. Tak s červnovými new in jsem se vám již pochlubila, ale aby bylo jasno, samozřejmě nenakupuji jen hadry. I když ano, ano, převážně ano. :D O výborném kupu z H&M jsem se už chlubila, o červené sukni s SheInside jsem také psala. Zkoušela jsem šampony Tony&Guy, ale nijak zvlášť mě nenadchly, tak jsem si pořídila Aussie, tak uvidíme, co to bude za zázrak. Na oblečení si stop-stav asi nedám nikdy, ale říkám si, že bych si měla dát stop-stav na kuchařky, objednala jsem si totiž další dvě - Den bez masa a Vaříme podle Herbáře a už se mi nevejdou do mé kuchyňské knihovničky... :)) 
V mém šatníku mi jednoznačně chyběla džínová košile. Votočvohoz to napravil a ulovila tam jednu Clockhouse. Mimochodem, ty náušnice miluju. Aneb opět další ze způsobů jak ještě zrecyklovat plast (fler.cz/plastic-is-fantastic). 
Tentokrát jsem na Dyzajn Márket jít nechtěla. Nakonec jsem se tam letmo mihla  a u Vuchu si koupila tento náhrdelník a náušnice. Yes, letos mě ty neonky fakt baví!


Je fajn si to doma trochu vyzdobit kytkama... Ale! Pivoňky musíte fakt vyklepat (jsou-li přímo ze záhonu), jinak si doma zaděláte na mraveniště. Jenže když oni jsou tak pěkné, když kvetou. A ta vůůůně! Mimochodem, netušila jsem, že když budu gerbery pravidelně zastřihovat u stonku a měnit jim vodu, že vydrží téměř tři týdny ve stavu, jako byste je koupili včera! 
Letos jsem zkoušela poprvé bezovou šťávu a rozhodně to budu pro příští rok opakovat. Navíc když jsem ho podarovala dál, dokonce jsem se stala "tetou", co dělá nejlepší šťávu. Ty děti jsou boží! Tak to potěší! :) 
Levandulová vůně mi moc nesedí, ale pomalu jí přicházím na chuť, navíc ta kytka vypadá tak krásně, když kvete... musím někdy do Provance!!! :) 
A poslední fotka - patřím mezi ženy, na které si muž čas od času vzpomene a mile potěší květinou.. :)


Miluji procházky, baví mě být venku, miluji Prahu, baví mě, jak je krásná, miluju výlety... Co víc dodávat....




Poslední série fotek se týká jídla... a fakt mě překvapilo, kolik fotek mám je o jídle. Jakémkoliv - snídaně, obědy, večeře, mé milované ovoce (léto je tak parádní!), zmrzliny, koláče, prostě všechno, všechno, co bych mohla jíst pořád. :) Mimochodem, už jste jedli pesto ze sušených rajčat! Moje závislost!








2 komentáře:

  1. Krásné fotky, hned bych snědla všechny ty mňamky :)
    www.cheap-vogue.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️