InstaDiary květen 2014

21:42 Kristýna H. 0 Comments

Pokud vás nebaví prohlížení fotek, tak tenhle příspěvek nebude nic pro vás. Vedle blogu můžete "Lady Kerstyn" najít na Facebooku a také na Instagramu. A právě Instagram je to, oč tu běží.... :) Respektive fotky, které na něm snad bez výjimky denně uveřejňuji...  


(Selfie) Outfity
Zrcadlové, nohy nebo jsem ukecala muže, aby mě vyfotil... Mám na sobě i pár nových kousků  - béžová puntíkatá sukně z Fler.cz, náhrdelník z Votoče, sukni Vero Moda a šaty Trollied Dolly ze ZOOTu, krémovou kabelku F&F a další do sbírky Mel - žabky. :)














Výlety, krajinky
Mělník je krásné město. Rok co rok sem zajdeme na zámek co cukrárny a místní restaurace. Letos to bylo ale bohužel trochu zklamání, zrušili výbornou svíčkovou se zvěřinou a stejně tak zámecká cukrárna nemohla konkurovat mým jiným oblíbeným kavárnám... Velká škoda! Další fotky jsou pořízené při procházkách s kočárkem! Možná je to překvapivé, ale mateřská mě fakt baví! :)
















Kytky
Jaro je boží! Barevné, voňavé a tak pestré! A tolik kytek, co kvete! :) Co jsem na mateřské, baví mě je mít doma! Do té doby jsem byla akorát otrávená bordelem, který vždycky z kytek byl (hlavně, když odkvétaly). ;)
 








Jídlo
Jídlo jakožto každodenní přirozená součást našeho života... Nejvíc mě baví snídaně, ovoce a sladké... A snídaně mám většinou právě na sladko. :-P












Kavárny
Kavárny mám moc ráda a ráda objevuji nová a zajímavá místa a stejně tak se vracím do těch ověřených. :) Na první fotografii je výloha s výbornými dortíky z Creperie Girafe v pražském Suchdole. Na dalších dvou snímcích je Kavárna Pod lipami nedaleko Letenského náměstí. Kavárna je součástí Mama Coffe, takže o kvalitní kavárenský zážitek je zde postaráno. :) Na posledních dvou snímcích je příjemné bistro ve francouzském stylu Marty´s Kitchen, kteréu jsem věnovala samostatný článek - zde -



 




Nákupy 
Moje slabost, marnivost aneb "teď už ale opravdu končím". :)) 
- Dvě nové brože od moc šikovné ilustrátorky "Amélky" z Fler.cz
- Na druhé fotografii je nákup z výprodejů ze ZOOTu - krásné šaty Trollied Dolly (tento měsíc druhé!!), balerínky a sandálky na léto. 
- Když obchod Destroy vyhlásil akci -20% sleva na novou kolekci botek Mel, neváhala jsem ani chvilku a této nabídky s třesavou radostí využila... Já vím, že už jich mám spoustu - Melek a celkově všech bot... prostě si nemůžu pomoct! :D 
- V pražských Holešovicích se již po několikáté konal Jarmark OnaDnes. Zjednodušeně bych to popsala jako obří hrabárnu z větší části obnošených věcí, která by mohla mít potenciál, ale stále nějak nemá... Necítila jsem se tam příliš dobře, důkazem je nákup pouze jedné sukně (na čtvrté fotce) H&M - ještě s visačkou za dvě stě korun. Myslím, že víckrát na tuhle akci už nemusím. 
- Na dalším snímku jsou šaty Vero Moda, kterými jsem otestovala nákup na eshopu Asos.com (brzy chystám článek o nákupech na zahraničních eshopech). 
- Na Votočvohoz se dají bezva kousky, není to na každé kliknutí, člověk se prostě musí přehrabovat, ale čas od času to za to stojí. Třeba tenhle retro náhrdelník, padl mi do oka okamžitě a mám z něj velkou radost. :) 
- Na závěr jsem si udělala radost v F&F božskou krémovou kabelkou za (a teď pozor) 314,- ve slevě! Tak to jsem tam opravdu nemohla nechat! A na procházky s kočárkem v horkých letních dnech je potřeba být připravena, aby mi neshořela hlava - a ačkoliv nejsem na žádné kloboučky a pokrývky hlavy vůbec, tenhle slamák mě hodně baví! :)
 




 


Laky na nehty
Kterak jsem šla pro jeden odstín laku na nehty a čistě náhodou jsem u jednoho prostě nezůstala... Nádherné nové letní odstíny od Rimmel se mi moc líbí! :) A co jakožto matka oceňuji, že jsou rychleschnoucí! Šla jsem do odstínů 415 Instyle Coral, 405 Rose Libertine a 430 Coralicious.
 



Ostatní 
- V květnu se konala v pražské ZOO skvělá akce pro matky s dětmi v nosítkách nebo kočárcích - vstup za 1,-! To jsem si nemohla nechat ujít - vzhledem k tomu, že běžně za vstup zaplatíte 199,-. 
- Jinak, jestli zbožňuji nějakou vůni, tak je to ta šeříková! Muž jí nesnáší, já jí miluji! :D 
- Běhám! Zkouším novou filtrační flašku Bobble a zahrávám si s myšlenkou přihlásit se na Nike Run Prague. Absolvoval jste někdo tuhle akci? Jak se vám běželo? :)
- Po x letech, co bydlíme v našem bytě mi hráblo a rozhodla jsem se, že si konečně musíme vylepšit balkonek. Když jsme si na něm jeden víkend připravili snídani, klepala jsem si na čelo, proč jsme si to tam nezařídili už dávno! Je to bomba!
- A takhle to na Jarmarku OnaDnes vypadalo. Jak jsem řekla - jedna velká hrabárna.
- Stále jedu v severských detektivkách! Aktuálně čtu nejnovější knížku od Jo Nesba a hrozně mě baví! Jen škoda, že nemám na čtení víc času, to už bych ji měla totiž dávno přečtenou!
- Kdo to je? Že by Cipís? Ano. :))
- No nejsou ty malé kecky roztomilé? :))
- ZOOT dává k objednávkách originální zoot pohledy, moc se mi líbí! :))


 



0 komentářů:

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️