V hlavní roli Čestr

21:13 Kristýna H. 0 Comments

Jednou za čas si rádi zajdeme na dobré jídlo. Peněženka se sice trochu zatřese, ale většinou to za ten zážitek stojí! V Praze stojí za zmínku například Zdéňou Pohlreichem profláknutý Imperial, fracouzský La Gare (ach ten kohout na víně, ten byl!:) ), restaurace Universal, Louvre na Národní třídě, restaurace Pod Věží situovaná přímo u Karlova mostu nebo italské Porto v Karlíně. Také mám moc ráda síť restaurací Ambiente, protože vím, že vždycky jde o kvalitní gastro zážitek. V Brasileiru jsme byli několikrát a vždycky odcházeli s naprosto nacpaným pupkem. 
Cipís putoval k babičce na hlídání a my si to svištěli metrem na Muzeum, kde se nachází ambientský Čestr (zkratka z názvu "česká stračena"). Restaurace se zaměřuje na speciality zejména z hovězího masa vysoké kvality. Nejsem zrovna extra masový typ, ale na druhou stranu ráda ochutnám právě tam, kde očekávám kvalitní suroviny. A to právě Ambiente, zde konkrétně tedy Čestr, splňuje  na 100%. 
Všechno, celá návštěva proběhla naprosto na jedničku. Číšník, který nás obsluhoval si svoje spropitné zasloužil absolutně bez debat. Po celou dobu se o nás staral nevtíravě, pomohl s výběrem, bez okolků vysvětlil veškeré dotazy a když jsme jen chvíli čekali na předkrm, ubezpečil nás, že se tak dlouho nečeká (byla to vážně ale jen chvilka) a jako omluvu nám nabídl dezert zdarma na závěr našeho degustačního odpoledne. :) 
Oba jsme zvolili tříchodové menu, které sestávalo z předkrmu, pečeně a hovězího steaku. Muž začal s hovězím tataráčkem s křepelčím vejcem, já si dala salátek s ovčím sýrem. Ze sekce "pečeně, ryby" si drahý objednal hovězí kolínko pečené na černém pivě s domácím chlupatým knedlíkem, já dala přednost pstruhovi pečeném na másle se sezónním bílým chřestem přelitým šalotkovým vinaigrette, což byla tedy chuťově naprostá pecka! Jediný vopruz na tomhle jídle bylo vybírání kostí z ryby, ale s tím se tak nějak dalo počítat. :))
Na řadu přišly steaky... :-P Muž si dal veverku a já malý ořech... :)) Asi máte pocit, že jsem dostala kopanec od bejka do hlavy? Nedostalala... :) Veverka je vnitřní sval, který najdete zhruba uprostřed pod hřbetem. Tento kousek masa je Ambiente přímo doporučován a zraje 28 dní ve vakuu. Muž byl spokojen. Můj oříšek se zase nachází na vrchní části kýty, je to její nejjemnější část. Nechala jsem si jej připravit medium well a skvěle jsem si pochutnala! Jako přílohu jsme vybrali domácí bramborové hranolky. Dieta stranou! :))
Co bylo příjemné a překvapivé, neměla jsem břuch přecpaný těžkým jídlem, takže na dezertík zbylo ještě místo. Výběr byl jasný - domácí nanuk alá tvarohový Míša. Jedním slovem MŇAM! :)
Takže sečteno podtrženo, máte-li chuť se dobře najíst a nelitujete si pro takový zážitek sáhnout trochu hlouběji do kapsy, jděte jděte jděte! :)














0 komentářů:

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️