Jarní Dyzajn Márket

22:24 Kristýna H. 0 Comments

Už jsem se tu párkrát zmiňovala, že se mi, mimo jiné, líbí i autorská móda, šperky, doplňky, sem tam si něco pořídím. V Praze se jednou za čas sejde pěkná kupa šikovných rukou na holešovickém Fashion Marketu a častěji se pak koná Dyzajn Márket. Najdete jej na piazzetě Národního divadla, takže procházku Prahou lze spojit s touto moc příjemnou akcí. My to tak děláme skoro pokaždé. Můj drahý muž se samozřejmě nepotřebuje tísnit u pidistánků se stovkou dalších lidí a koukat na náušnice, hadry, tašky, kabelky a další, pro chlapy, strašně zajímavé věci. Takže se na tuto akci se mnou vydá hlavně s příslibem procházky (s čímž nemám nejmenší problém) ideálně doprovázené lehkým osvěžením chmelovým mokem. :) Když jsem po piazzetě chodila loni s těhotenským bříškem, trochu jsem smutnila, že si nemohu nic moc koupit na sebe (a že by se mi líbilo věcí!), takže jsem se na to teď pochopitelně těšila. Takže co jsem ulovila? V obchůdku Jane Bond Special na mě vyloženě volaly letní šatičky, pak jsem si do sady k náušnicím pořídila náramek z dílny MySquare a zřejmě jsem byla moc hodná, protože můj drahý mě obdaroval kabelkou Deesign. Příští Dyzajn Márket je naplánovaný na 21.6., takže budete-li mít cestu kolem, určitě neváhejte a stánky si projděte, je dost možné, že s prázdnout neodejdete. :)




Už mám nakoupeno... :)












0 komentářů:

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️