Chia cookies

22:01 Kristýna H. 1 Comments

Dnes jsem tu opět s receptem. O semínkách chia jsem už slyšela, ale nevěnovala jsem jim příliš velkou pozornost. V poslední době jsem si o nich ale přečetla víc a nestačila jsem se divit, co všechno tělu dají a jak fungují. Takže jsem se vydala je sehnat. No nebudu vám lhát, levné tedy opravdu nejsou. Nicméně jsem viděla několik zajímavých receptů, které s nimi musím rozhodně vyzkoušet. Jedním z nich byl například tento recept, jímž jsem se inspirovala opět v Country Lifu.


> 30g chia semínek
> 130g celozrnné pšeničné hladké mouky
> 50g drcených ovesných vloček
> 2 banány
> 1 vejce
> 1 prášek do pečiva (bez fosfátů)
> 40g sušených datlí bez pecky
> 2 lžíce agáve sirupu
> 1 lžička mleté skořice
> 20ml vody
> špetka soli

Sušené datle zalijeme horkou vodou, aby trochu změkly. Poté smícháme chia semínka, mouku, prášek do pečiva, skořici, špetku soli a ovesné vločky. Zvlášť umixujeme banány, vejce, datle, agáve sirup a vodu z namočených datlí. Tekutou směs spojíme s hladkou. Na plech vyložený pečícím papírem vytvarujeme sušenky a pečeme zhruba 20 minut na 170 stupňů.


1 komentář:

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️