Sever válí!

18:20 Kristýna H. 0 Comments

Jak už jsem tu jednou psala, většinou nevyhledávám současné autory, spíše sahám po klasice, ale severští autoři mě opravdu baví. Po přečtení Muži, kteří nenávidí ženy od Stiega Larssona jsem hned běžela do knihkupectví, abych si koupila další dva díly z trilogie Milénium. Před porodem jsem stihla přečíst druhý díl - a to během tří dnů, třetí díl jsem bohužel do porodu přečíst nestihla, takže ho teď dočítám na etapy. Nicméně kdybych na to měla čas, už dávno dávno ho mám dočtený. Takže trilogii Milénium opravdu doporučuji, čte se sama! A teď také vyšel Písečný muž od Larse Keplera... no jak říkám, teď není kdy, ale těším se, až si ho budu moct přečíst! :) A když už jsem u toho severu, ze Švédska se přesunu do Dánska a nejen pro fandy Madse Mikkelsena doporučuji film Hon (Jagten). Stojí za velké zamyšlení!



Volného času je teď opravdu jako máku, takže jakmile budu moct, podělím se s vámi o zkušenost s nákupem ze zahraničního e-shopu SheInside.com a taky chystám příspěvek o kosmetických výrobcích, které používám a pár slov o nich. Původně jsem taky chtěla přidat příspěvek inspirovaný z jiných blogů  - co skrývá moje kabelka, ale můžu vás ujistit, že to teď opravdu není zajímavé... :)) Rtěnky ani roztomilý diář tam nenajdete... Ano, teď jsou to maximálně tak pampersky a vlhčené ubrousky... :)
Také bych se chtěla pochlubit s několika novými kousky, které přistály v mém šatníku/botníku, takže to vidím na nějaký hromadný příspěvek. A dále připomínám, že mě můžete sledovat také na Instagramu pod "ladykerstyn". :)

0 komentářů:

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️