Nákup na SheInside.com

13:47 Kristýna H. 7 Comments

Dnešním příspěvkem bych se s vámi chtěla podělit o zkušenost s nákupem na zahraničním e-shopu SheInside.com. Obchod je asijský, takže se nedají čekat žádné velké zázraky, nicméně podle zkušeností jiných blogerek jsem do toho šla a objednala si troje šaty a jeden bižu náhrdelník. Velkou výhodou je, že poštovné se neplatí a na první nákup je 15% sleva. Nevýhoda je, že zboží cestuje přes měsíc a i když prodejce pošle tracking number, není možné ho sledovat až do Čech, takže jsem si pak říkala, jestli zboží vlastně vůbec dorazí. Platba probíhá online, nelze zaslat na dobírku nebo zadat převod z účtu na účet. Na obrázcích vypadá oblečení samozřejmě skvěle. Jaká je ale realita? Naštěstí šaty, na které jsem se těšila nejvíc jsou krásné a podle mých představ. Zatím tedy není podle mých představ můj hrudník, takže to vidím, že je plně využiji až příští podzim (doufám!).:( Hořčicovou barvu zbožňuji a na podzim prostě nevyjde z módy. :) Bude stále in. :)




Dalším kouskem, který jsem vybrala jsou dlouhé zelené šaty. Už delší dobu jsem přemýšlela o dlouhých šatech, akorát všude mají šaty délky pro žirafy, takže najít takové, které by mi byly rovnou bez jakéhokoliv zkracování, je docela boj. Nejsem zrovna čahoun, se svými 163cm si opravdu moc vyskakovat nemohu. :) Tyhle mi do oka padly hned. Na obrázku vypadaly dobře, zadní část má větší výstřih, spodnička je kratší, překrývá jí průhledná látka... Ve skutečnosti je spodnička docela krátká, takže díky průhledné látce bude zřejmě vidět vše a materiál není zrovna dvakrát příjemný. Nebo ano, je příjemný, ale ne, když venku bude od 25 do 30 stupňů. Ušité jsou také tak trochu halabala... Nemám zrovna aktuálně míry modelky a bůh ví, jestli se dostanu na své původní míry, ale ani teď mi ten pásek, který k šatům patří, není. Potřebovala bych doplnit dírky!





Největším zklamáním byly ale tyto modře pruhované šaty. Na obrázku se mi opravdu hodně líbily. Pominu-li, že přišly uplně zvalchované (mamka vždycky říkala "jak když to vytáhne krávě z držky" :) ) a před focením jsem neměla čas je žehlit, tak oproti obrázku jim chybí dost na centimetrech! Jako šaty se opravdu nosit nedají. Možná lépe padnou nějaké drobnější dámě nebo čtrnáctileté holce. Jak jsem psala, vážně nejsem zrovna nejvyššího vzrůstu, ale tyhle "šaty" mi končí těsně pod zadkem, spíše skoro v polovině zadku. A provedení tohoto kousku tedy také žádná hitparáda, všude trčí nitě, někdy jsou k sobě části vůbec zvláštně přišité.







Takže při výběru oblečení doporučuji opravdu rozmýšlet a případně kouknout na přidané hodnocení od uživatelů. Bohužel ne vždy jsou ta hodnocení směrodatná. Na co bych nezanevřela, je bižuterie. Objednaný náhrdelník odpovídá fotografii a splňuje moje představy. Dokonce jsou k němu i náušnice, s kterými jsem nepočítala. Takže co se mě týče, na SheInside.com už asi objednávat nebudu, byla jsem spíše zklamaná než potěšená. Alespoň ty hořčicové šaty jsou krásné... :)


7 komentářů:

  1. Joj,tak to je pech,že hned prvá skúsenosť nie je práve najlepšia :/ ale tie horčicové sú fakt super! <3

    OdpovědětVymazat
  2. Moc fajn článek, já kolem Sheinside pořád chodím, ale zatím jsem ještě nic nekoupila :) Dobrou zkušenost mám s Asosem, ale jednou šla ta zásilka také děsně dlouho.. třeba z Romwe mi přišel balíček během týdne, ale zase byl na triku avizován materiál který naprosto neodpovídal.. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z SheInside čekám tedy ještě jeden balíček, ale se stejnými šaty, jako jsou ty hořčicové, jen v jiné barvě - takže snad budou ok. :) Ale objednávka to byla opravdu poslední. Já mám zase dobrou zkušenosti z USC.co.uk - balíček jsem měla do týdne doma, zboží poslali přes DHL, takže sledování zásilky nebyl problém až do Čech. ;)

      Vymazat
  3. Ty první šaty jsou moc pěkné. Mám teď takové dvoje, uplně stejný střih. :-) ..Jinak ty pruhované, to fakt vypadá jinak no, než na obrázku. :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, já si tam pak asi dva dny po této objednávce vzala ještě ty samé v tmavě zelené barvě. ;) Takže s těmi jsem spokojená, ale tím to hasne. Bohužel. No ty pruhaté jsou katastrofa. Ale stejně tak i ty zelené dlouhé.

      Vymazat
  4. Môžem sa ťa opýtať, koľko siplatila poštovné s tej stránky usc.co.uk? :D Ďaklujem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pošta na USC.co.uk stojí 10 liber, což není málo. :( Takže určitě stojí za to objednávku s někým spojit. Brzy chystám článek o objednávkách na tomto anglickém shopu.

      Vymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️