Vyrážím na párty

12:27 Kristýna H. 0 Comments

Do předpokládaného termínu porodu mi zbývají dva týdny a teď už to opravdu může přijít každým dnem. Už se nemůžu dočkat, z mnoha důvodů - jak jsem psala, 9 měsíců je přeci jen dlouhá doba, ačkoliv se může zdát, že to uteče jak voda. Ano, uteče, ale nic se nemění na tom, že je to dlouhé. A každé období v těhotenství má své. Já mohu děkovat bohu, že to moje je po celou dobu bez problémů. Takže si nemám na co stěžovat. Ani ručička na váze neskočila na žádné brutální číslo, přibrala jsem krásných 8kg, takže doufám, že shodit to bude pak brnkačka. Ale teď na konci už je bříško opravdu diskomfortní a to nejen co se týče oblékání, ale i celkového pohybu a pohodlí při spánku. A na další straně se ohromně těším na ten uzlík štěstí, který se stane bezpochyby mým novým středobodem vesmíru. Je to dobře zařízené, porodu se přirozeně děsím a stejně tak se těším. 
Ačkoliv ráda chodím s kamarádkami do bárků, zapařit, popít, zatancovat, těch 9 měsíců se bez toho dalo docela v klidu přežít, člověk se soustředí na jiné věci. Samozřejmě už jsem na mateřské dovolené a ke dnešnímu dni se koná pracovní párty, na kterou ráda vyrazím, abych ještě před následující pauzou viděla své kolegy a vůbec se dostala trochu mezi lidi. Mateřská dovolená je prozatím o hledání si programu - takže poslední přípravy na miminko, obědy a kávičky s kamarádkami, rodinné sešlosti, procházky a v neposlední řadě nákupy a eshopování... :) Co se týká dnešní akce, vidím to na tuto kombinaci: :)

Top/šaty: H&M, kabelka: Mango
Korále: Reserved, boty: New Yorker



0 komentářů:

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️