Outfit - loučení s pupíkem

18:33 Kristýna H. 11 Comments

Cipís si stále dává docela načas, ale zahálet nehodlám. S mužem jsme vyrazili na procházku a podívat se na výstavu fotografií World Press Photo, které je aktuálně k vidění v pražském Karolinu. Meteorologové slibovali zlepšení počasí, což se projevilo hlavně v teplotě. Venku bylo příjemně, stačilo jen tričko s dlouhým rukávem a sáčko. Ovšem sluníčko se stále schovávalo za zamračenou oblohou. Opravdu už na ten melounek nic moc neobléknu, takže musím volit jednoduchá trička - která se buď napnou nebo mi nebude líto, když je trochu vytahám. Chtěla jsem vytáhnout i nové botky od Bati, ale přece jenom, ačkoliv je to "jen" klínek, s pupíkem to není ideální, takže ještě musím vydržet. Místo toho jsem zvolila oxfordky Bronx. A jestli něco mám ráda, tak je to hořčicová barva! :)










top: C&A, sako: Amisu, kabelka: H&M, náhrdelník: H&M, kalhoty: H&M (mateřské), boty: Bronx

11 komentářů:

  1. aká si krásna!
    veľmi ti to pristane!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  2. pěkný outfit, hlavně náhrdelník je krásný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! No taky jsem z něj byla nadšená, nemohla jsem ho v tom krámě nechat... :)

      Vymazat
  3. krásné :) na mém blogu http://clairw.blogspot.cz/ jsem tě v článku TAG Liebster Award nominovala na další adeptku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásna tehulka! Páči sa mi keď sa nastavajúce mamičky vedia pekne obliecť a nenavlečú len na seba vyťahané veci ...

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát :) Byla to pro mě výzva. :) Cílem bylo nevypadat jako velryba. :))

      Vymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️