Ošklivé ženy neexistují?

17:46 Kristýna H. 4 Comments

Momentálně je mi velkou neznámou, jestli na tento blog budu mít ještě, řekněme tak za 4 týdny čas, ale zkusím to. :) Důvod je prostý... Dá se říct, že už každým dnem mohu očekávat narození prvního potomka. :)
Nepřipadala jsem si nikdy nikterak krásná, ale uznávám teorii, že nejsou ošklivé ženy, jen líné ženy. Myslím si, že někdy stačí málo (někdy tedy i hodně) úsilí k tomu, aby člověk vypadal trochu k světu.  Je jasné, že ne vždy je čas a nálada. Navíc někteří mohou namítnout - komu je co do toho co kdo nosí. Samozřejmě, že nic.  Jen si myslím, že je přece fajn cítit se dobře a připadat si pěkně. Baví mě nakupovat, utrácet peníze za boty, kabelky, hadříky; líbí se mi autorské výrobky; ráda se cítím dobře v hezkém oblečení. Uznávám pohodlí, ale i "pro módu se musí trpět". :)Samozřejmě má peněženka i účet nejsou bezedné, takže i k tomu musím přizpůsobovat své nákupy. A co teprve teď na mateřské! :( Ale jak se znám, nějak to vymyslím! :) 


4 komentáře:

  1. Ja som asi tá skupina, ktorá na sebe musí pracovať trošičku viacej.. Hlavne teda na postave, internátny život sa odrazil na problematických partiách a nie a nie sa toho tuku zbaviť... :-( Dúfam, že do budúceho leta to ale dám všetko dole a bude zo mňa zase kočka ako na strednej.. Užívaj si teda mimčo a hlavne sa veľa hrajte, nie je nič krajšie ako keď má matka s dieťaťom pevný vzťah. Želám veľa zdravíčka a aby sa vám darilo. :-)

    www.sueandcolours.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! :-) Tak já po porodu budu taky muset trochu zapracovat, takže se těším, až mi skončí šestinedělí a budu se opět moci vrhnout na cvičení... Myslím, že nám to půjde určitě oběma! :) Děkuji za komentář.:-)

      Vymazat
  2. OMG! Kolik ti je, 14? Tím by se to dalo omluvit. Větší stupiditu jsem fakt dlouho nikde nečetla. Co mají podle tebe dělat opravdu objektivně oškliví lidé, např. po úrazech, zjizvení od popálenin, nebo lidi s lupénkou, ekzémy apod.? Jim podle tebe stačí trochu úsilí a budou vypadat k světu? Jsi upadla na hlavu, ne?

    OdpovědětVymazat

⭐️ Všem moc děkuji za komentář! ⭐️